Mother am I good looking

Softar morgon idag, hade stora problem med att somna i natt. Men vid tretiden gled ögonlocken igen.

Nu börjar det bli dags att sätta igång med maten sedan packar jag väskan och så sticker jag till mitt älskade bibliotek. På dagens hemma gjorda schema läser jag. Kriminologi- Planera och genomföra en socialstudie och fundera kring avvikande beteende i den socialastudien.

Den här veckan ser ut att bli välldigt lugn. Hade tagit fel på dag för inlämnande av juridikuppgiften. Jag trodde att den skulle vara inne på torsdag och satte mig därför i lugn och ro och började arbeta med den i går förmiddag. Då upptäckte jag till min förskräckelse att den skulle vara inne innan klockan åtta igår kväll. Så det var att sätta på turbon och åka. En proposition på 6sidor angående Köplagen, en 7sidor lång elektronisk föreläsning om både Konsumentköplagen och Köplagen. Och så skulle jag läsa igenom all litteratur vi hade efter saker som kunde ha att göra med våran uppgift. Vi har ungefär sju böcker tror jag. När det var gjort så skulle jag lösa veckans uppgift. Vi kan väll säga att jag kanske inte riktigt hann läsa allt. Nu skall jag i och försig inte göra samma tabbe och ta det lugnt hela veckan för att sedan inse att nästa veckas uppgift också skall vara inne på måndagen.

Igår så tänkte jag ut ett inlägg i san
Martin "Marty" Lyberg anda när jag var på gymmet. Nu skall det hela bara präntas ner. Får se när det blir av. Vet ni förresten om att mary är den vassaste bloggaren jag känner till när han sätter sig ner och skriver. Kan vara bra att känna till, så Kristian du har blivit omkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback