"jag är inte gjord av sten"

En lång härligt och framför allt varierande dag har det varit idag. Åt en underbar frukost (en av alla saker jag lärt mig sedan jag flyttade hit. Förr åt jag nästan aldrig frukost, nu ätar jag nästan aldrig inte frukost. Äntligen har jag kommit på vad jag vill ha till frukost.) bestående av två fullkorns polarkakor (har jag för mig att de heter, sånadär runda som är jätte goda med stekt ägg på) som jag körde i micron med ost. En kopp te (himmlagott) och avslutningsvis ett kokt ägg (6minuter). Under tiden lyssnade jag på morgonpasset. Det bästa programmet just nu. Det har verkligen fått ett uppsving efter lite programlederbyten (in med Kodjo Akolor och Hanna Hellquist (på fredagar eller torsdagar så kommer även Nour El-Rafai förbi) och ut med Olle Garp)

Efter morgonmyset så packade jag väskan full med skolböcker, Lagboken och Civilrätt, skolpärmen, anteckningsblock och dator. Utöver det så åkte även en vatten flaska och en nektarin ner. Allt man behöver för en intensiv pluggperiod i biblioteket fram till halv två.

Ägnade Förmiddagen och halva eftermiddag till att lösa en tredjedel av den här veckans juridikuppgift.

Hem och äta baconpasta och slappa lite i soffan med tv-spelet innan det bar iväg till Halmstads egna hittepåare. Och precis som vanligt hittade de på massor med fel på bilen. (däremot drog de inte klassikern "Vi börjar väll med betalningen" blev nästan lite ledsen och kände mig helt ur balans när de från start ändrade allt som för mig är besiktning.)

Efter att jag fått pappret om ombesiktning var det tillbaka till biblioteket för lite förberedelser inför morgondagens seminarium. Hem igen, äta och till maxi efter damsugare. Hem och lämna den och ner på smålands för att träffa lite vänner och så tillbaka hem hit vid halv tolv.



Oj vilken uppradning det blev av dagen. Ett typiskt sådantdär tråkigt blogginlägg som man aldrig orkar läsa.
På planeringen för bloggen imorgon står det. Hampus 3.0 undrar vad det skall handla om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback