He doesn't look a thing like Jesus But he talks like a gentleman Like you imagined when you were young

Har kämpat hårt idag och fått sjukt mycket gjort. Ett seminarium färdigt som inte behöver vara klart fören på torsdag. Pankakor stekta och kroppen fick en genomkörare på gymmet. Nu ligger jag utbress i soffan och ser årets första Elitserie match.

På torsdag är det återigen bilresa på schemat. Den här gångent till Oskarshamn för att tillbringa helgen på Gotland. Skall bli otroligt kul. Det som jag ser absolut mest fram emot är ju att få träffa min brorsdotter som nu äntligen är född och fyller en vecka på lördag tillsammans med mitt kusinbarn.

Förutom daten med brosdottern Agnes så blir det även en date med Kristian på lördag natt när han kommer tillbaka från sin bortamatch. Skall bli en oförglömlig natt.

Sen skall jag rida för första gången på upp emot två månader. Har inte suttit på en häst sedan en vecka innan jag skadade axeln. Men nu är det dags. På gotland finns ju Mimmi och henne är jag säker på att jag inte kommer att bli av kasstad ifrån och få axeln ur led igen.

Topp tre Tv serier just nu:
1. Band of Brothers (på första plats alltid på första plats.)
2. Advokaterna
3. 2½men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback