veckans låt v.39 Run to you - Fibes, Oh Fibes! feat Kim Wilde

Jisses. Aldrig har de varit så svårt att välja ut en veckans låt. Jag vet ännu inte nu när jag skriver detta vilken låt det kommer att bli. Skulle kunna ge er en hel lista och jag tror också att det är det jag gör. Det här blir veckans låt med några extra tipps.
Men veckans låt måste ändå bli det band som just nu kastar ut sig super hit efter super hit även om inte alla har upptäckt dem. Men troligtvis har någon under våren och sommaren hört deras singel Love Child nu har de släppt albumet och en ny till singel. Den här gången gästar ingen mindre än 80-tals ikonen Kim Wilde med den enorma hitten Kids In America. Ett möte som inte kan bli något annat än ett mästerverk. Dessutom har de släppt en förvånansvärt bra cover på Queens Don't Stop Me Now.
veckans låt: Run to you - Fibes, Oh Fibes! feat Kim Wilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback