Don't do anything stupid? Who the hell is he talking to? A bunch of morons who volunteered to jump out of a perfectly good airplane. Can you get any more stupid that that?

Snuskigt trött just nu. Somnade framför TVn i soffan hos Viktoria och vaknade igen vid fem. Vid sex skulle jag upp. Känndes inte som om det var någon idé att gå ner till gästsängen och bädda för den timmen. Jag tillbringade gårkvällen och natten hemma hos henne och Micke eftersom de var iväg på tävling och behövde någon som kollade till unghästarna.

Så imorse gick jag då upp vid sex och gjorde i ordning allt i stallet innan jag stack iväg för att joina dem på tävlingen. Och nu ligger jag i sängen och har försökt att sova för att orka med nattens bravader, skall på 25års fest, men det går sådär. Så nu har jag satt på Band of Brothers istället och kollar in Facebook. Kanske somnar jag kanske inte. Troligtvis lär det bli sånt drag ikväll att jag inte kommer att ha möjlighet att bli trött. Ungefär som när jag bilade tur och retur till Uppsala för att sedan gå på nollningsavslutningsfesten.

Imorgon skall jag ta mig ann lite plugg igen. Uppföljning av veckans juridikuppgift. Sen skall jag skriva en jobb ansökan till Carlings. Får se hur det går.

"I want you to take the first, straight up the middle, hard and fast, we have to move quickly. I'll be right behind you with second and third...GO! Let's go first, let's go! Älskar verkligen Band of Brothers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback