"Vad vet ni om livet som aldrig har sett, mig på ett omslag till Fibaktuellt

Veckans plan:

  • Bli väl förberedd till torsdagens Kriminologi seminarium och läsa in det jag missade förra veckan.
  • Skriva klart sammanfattningen av besöket hos Polisen i Kortedala.
  • Läsa på inför nästa veckas Juridikseminarium.
  • 100% bestämma mig för vad jag skall göra i vår. Sista ansökningsdagen är på Onsdag.
  • Plugga inför Högskoleprovet nästa helg så att jag får typ 1,6 och kan flytta till Uppsala i vår.
  • Åka till Viktoria och rida.
  • S.A.T.S tre gånger. En överkropp, en ben, en kondition och bål.
  • Lyssna på Markus Krunegårds två kommande album. Prinsen av Pekin och Lev som en gris dö som en hund.
  • Jobba i receptionen på Högskolan.
  • Leta reda på en spännande rättegång att besöka innom en snar framtid.
  • I stort sett läsa ut Kunzelman & Kunzelman (shitt vad lite tid det finns till övers för att bara sitta och läsa)
  • Göra en fotoserie över min lägenhet till Bloggen
  • Kolla upp hur det fungerar med influensa vacineringen här i Halmstad
  • And much more...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback