plötsligt händer det

Idag hände det äntligen. I snart ett års tid har jag kämpat för att uppnå det jag lyckades uppnå idag. Varje gång jag är på bolaget så kastar jag fram körkortet direkt. Ger inte den stackars kassörskan en chans att hinna fråga om det. Varför? Ryktet har sagt att om man lämnar fram leget( hur stavar man det egentligen?) innan de frågar så får man en pressent. Inte en enda gång under det här knappa året har jag fått någon pressent. Men så idag helt plötsligt så sitter jag här med en rosa liten ask som det står "Tack för att du visar leg! Systembolaget" Det känns förvånansvärt bra trotts att de små tabletterna som ligger i asken smakar skit.

Imorgon smäller det på riktigt Frieriets Hallowenfest. Kommer att bli fest på riktigt. Länge sedan jag var så här taggad inför en fest. Tror no att vi måste gå ända bak till "Rosé och Fanta" festen i början av sommaren för att få samma tagga kännsla. Vad jag skall vara utklädd till? Jag säger som Barney Stinson Please.

För övrigt kan jag efter nattens jag och colan besök på kåren avslöja att kneppet att gå fram till en tjej och säga "Have you met ...." och skicka fram personen i fråga fungerar förvånansvärt bra.

Ikväll blir det gymmet för första gången den här veckan. Börjar kunna stödja på min vrickade fot igen så nu kör vi. Imorgon skall jag ut till Mahult och rida innan Hallowenfesten och på lördag sker det jag nästan längtar mest efter. Den stora belöningen med att festa. Jag har absolut ingenting planerat på lördag. Med andra ord kommer jag för första gången sedan typ Rosé och Fanta festen få ligga lugnt i soffan med min underbart sköna Maxfilt och titta på How I met Your mother. Mmmm längtar.

Glömde bort att säga igår att jag tycker att ni skall rösta på min remix av töntarna oavsett vad ni tycker om den, (själv tycker jag faktiskt att den blev ganska skön) för då har jag chans att vinna deluxutgåvan av albumet på fredag.)


Lägger in mixen här igen: Så häng dom högt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback