Hampus Goes Schulman...för tredje gången.

Igår (tror jag det var) skulle Niklas skicka ett SMS till mig när han var lite på kanelen så att säga. SMSet blev skrivet och skickat enda problemet var att han skickade till mitt nummer till väte. Med andra ord fick mamma och pappa ett samtal runt ett tiden i natt där en mekanisk röst läste upp Niklas (för att citera mamma) inte helt föräldravänliga SMS. Idag nådde SMSet fram till mig. Så här stod det.

  • Du skickade sms till mig för ngn vecka sen och sa att 200spänn räcker för att bli full. Nu säger jag, lätt ut lika mycket som du gör hemma men bli AS-packad! Älskar dig hampus, när kommer du till uppsala?


Älskar dig också Niklas, jag kommer till Uppsala antingen runt första advent annars kommer jag i början av januari. Glöm inte att skicka mailet till mig som jag skulle ha.


Kommentarer
Postat av: Krille

Niklas är fan guld värd!

2009-10-17 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback