Blivit med soffa...

Så här "vacker" har min soffa som ingått i hyran varit. Som ni kanske ser har jag försökt att täcka över hur ful den verkligen är med ett stort svart överkast. Men det har inte hjälpt. Den har varit obekväm, och trång. Det är en två sitts gjord för en. Så när jag såg en annons om en soffa till salu här på Nyhem slog jag till utan att tveka.

 

Så nu äger jag en tre-sitts fejk skin soffa som är i förvånansvärt bra skick. Speciellt med tanke på priset. Endast 500kr var inte ens värt att försöka pruta på. Nu har jag äntligen en soffa som det går att sitta i. Det går att ligga i den utsträckt utan att behöva ha benen över kanten. Men andra ord, jag har en soffa som går att använda och som går att se på tv ifrån. Nu måste jag nog bara möblera om lite så att jag slipper att få fönsterbrädet i bakhuvudet om jag lutar mig tillbaka.

Den enda nackdelen är att jag inte längre har en bäddsoffa om någon hade planerat att hälsa på mig. Å andra sidan skulle jag inte vilja att någon jag känner skulle behöva sova på den ruttna bäddsoffan. Ta med ett liggunderlag eller en luftmadrass istället.


Kommentarer
Postat av: Linn

Grymt mycket bättre!!! :D

Men kan du inte ha en liten bildvisning av din lägenhet så man får se hur det ser ut?? :)

Postat av: Anonym

vart man skall däcka etc...

2009-10-12 @ 01:36:43
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback