Återanvänder en gammal rubrik som passar bra för detta korta blogg inlägg "Dålig på vardag duktig på fest usel på sånt människor gör mest"

Jag och John har haft en fest runda på Marathon ikväll. Först inledde vi med en inflyttningsfest på 6:an. Vi anlände runt halv nio. Var där en stund fram tills någon gång kring tio tiden då vi drog vidare till nästa fest på 24:an. Där mötte vi upp Thorax gänget (de som ordnar Hjärtslaget, Halmstads motsvarighet till Absolut Gotland) med flera. Efter en timme eller liknande bestämde sig halva gänget för att glida ner på stan men jag John, Ellie, Johanna och Henke stannade kvar och gick in i efterfest stämning fast med ovanligt mycket energi. Det youtubades för fullt, vi tittade på tv klassiker som ursäkta röran klipp som skön kuk, och lidingö golfklubb, övergick till grotescos runka bulle med herren gud och avslutade med klassiker från Galenskaparna och After Shave i Farbror Frej en sådan där fest som ingen kan njuta så mycket av som jag. Youtube i mitt hjärta på efterfesten, förfesten, festen och vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback