"They call me little Love Child with a thorn in my side You shouln't be talking to me"

Den här helgen tog verkligen på krafterna men kul var det. Kom isäng i relativt bra tid i går kväll och tog en relativt lång sovmoron (08:30) imorse. Ändå sitter jag här i biblioteket och är sjukt seg. Men jag har i alla fall lyckats skriva 1½ sida på näst sista hemtentafrågan. Probelmet är att jag bar har svarat på knappt halva den frågan och får bara skriva 2sidor. Blir att kapa sen med andra ord.

På fredag är det dags. Hoppas att ingen missat det. Reales av Röd.

Det har blivit ett långt uppbehåll i Band of Brothers "marathonet" men ikväll skall vi nog fortsätta igen. Om jag orkar. Kanske kommer att dö på soffan vid halv nio efter gymmet. Men det märker vi.

Kristian och Linn välkommna hem från Guatamala. Hoppas att ni har haft en fantastisk tid i era liv. Och bara så ni vet har ni inte gått under smeknamnen "De asen" "Era as" eller "De jävlarna" eller någonting i den stilen. Jag har bara varit glad för er skulle för att ni får uppleva fantastiskt roliga och häftiga saker medan jag tittar ut på ett regn som vräker ner ur mitt panorama fönster. Jag är inte avvundsjuk. Inte ett dugg bitter. Ni var värda att komma iväg. Era as.

Kristian kommenterar "VilseicentralHalland (1)"
Haha, bara rubriken fick mig att småfnissa som en tjej! Ser att du kärat ner dig i HIMYM, det är lite 2007 tycker jag... Jaja, vi får höras närmare. Pusselinuss tuss.

Japp det stämmer jag har kärat ner mig i HIMYM. Inte ett du 2007 tycker jag faktiskt. Hade inte ens koll på att serien fanns 2007. Du vet Kristian 2007 hade jag ett liv jag satt inte bara i en liten lägenhet och såg tv-serier åt lösgodis. Gjorde tändsticksbomber. Rökte te, ringde vänner vid halv två på natten en tisdag för att fråga om Max var öppet eller pissade på goda vänners kuddar...As...

Linn kommenterar " I just sit and hang around While there's conan something MTV's burning up from lack of fever I ain't got nothing against them brother"
Ja jag håller med din bror, det vet du! :)

Jag tycker det är onödigt många som håller med min bror faktiskt. Höll på att förlora några av mina bästa vänner i den här stan bara för att jag överhuvudtaget nämnde Sgt. Pepper och Coldplay i samma mening. Precis det är anledningen till varför det inte görs legendarisk musik längre. Inte en jävle tillåter att någon kan göra någonting bättre än vad The Beatles, ABBA och Elvis gjorde det...

John kommenterar "Legen...wait for it, and I hope your not lactose intollerant beacause the 2nd part of this word is Dairy"
Jag tycker det är lite dåligt att du inte nämnt gaffeln du kastade på mig t ex. ;P

Okej John jag kan kommentera det. Så här var det efter Hallowenfesten så gick jag och John som sagt hem till mig. John sätter sig i soffan och jag erbjuder mig att bjuda på fyllemat så jag börjar koka mackaroner och steka kötbullar. När jag står i köksdelen så orkar jag inte gå bort till soffan för att duka på. Så jag tar fram kniv och gafell och säger till John. "Fånga" Sedan kastar jag bort gafelln. Då upptäcker jag att John tydligen är född totalt utan bollsinne och klarar inte av att fånga gafelln. Istället sätter den sig i huvudet med "piggarn" nedåt. Men John förlåt. Skall vi kalla det jämt efter din cigarettmärkning?

Kristian, Linn välkommna hem. Ta och fixa ledigt den 20november och kom hit på min fest. Saknar er my lovelyones :*)...era as...

:*) är en pussmiley för er som har en mobil som klarar av att visa smileygubbar och därför inte lär sig hur de egentligen ser ut. Mer om det en annan dag)

Kommentarer
Postat av: Krille

Hihihi, du är för skön du! Vi planerar något, hör av mig om jag ser dig på MSN någon dag..

2009-11-02 @ 18:32:08
Postat av: John "das Festguru"

Dampus, älskade vän, vår relation är ohälsosam för mig. Jag har bett om ursäkt för cigaretten och du tog ut din hämnd sekunden efter om du minns, skillnaden är att på dig syntes det inte dagen efter och på mig syns märkningen fortfarande. :P

Bollsinne har, iaf när jag inte är full, dessutom är en gaffel verkligen inte detsamma som en boll. Frågan återstår dock, vad blir det du kastar nästa gång? En kökskniv? En handgranat? En glasflaska?

Vi lär väl märka det på onsdag eller fredag... Pussen på dig!

Postat av: John "das Festguru"

Btw, jag låtsas som att jag inte förstår ironin i ditt inlägg... ;)

(Nu har jag även skapat en egen blogg för Festgurun)

2009-11-03 @ 02:57:46
URL: http://festgurun.blogg.se/
Postat av: Linn

Svampis!! :D

Vad det gläder mig att du varit glad för vår skull. ;-) Men du, nästa gång kan väl du följa med och uppleva roliga, häftiga och alldeles underbara saker...!



För min del får man gääärna använda Sgt. Peppers & Coldplays X&Y i samma mening, det är mina två favoritalbum. Men det går inte att komma ifrån att Peppers har det där lilla extra med den röda tråden som inget annat album har (inget jag hört iaf :P)



Vi skall, måste, vill, hoppas, måååååste komma och hälsa på dig, saknar dig också!! :D



Puss! :*)

2009-11-03 @ 09:35:12
URL: http://sockerspinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback