När jag kommer härifrån, tänkte jag mitt dumma fån, och trodde jag var stark, men jag hamna i en park och levde på att sälja..... Hadelätten da da umpapa omp får man inte göra, inte bra hadelätten da da umpapa omp Det var det jag sa det var inte bra

Klockan är 00:46 när jag börjar skriva. Jag har precis stängt ner Adobe Flash CS3 för dagen. Håller på att bygga en hemsida till Grimetons Wärdshus innom Digital Grafisk Design. Det går faktiskt ganska bra. Saknar lite material just nu bara.

Har varit riktigit hurtig idag och var egentligen klar för sängen redan vid halv tio. Men jag var tvungen att göra lite nytta också.
Var i Mahult och red, ruskigt nära att åka av men det ordnade upp sig. Kom hem därifrån runt fem tiden. Helt slut, mörkt ute och det känndes som om klockan var närmare nio. Då slog det mig, informationen jag fått tidigare under dagen.

När jag var på väg hem ifrån skolan så var det för första gången på några veckor i relativt normal tid. Så Vårdcentralen (min närmsta granne) var fortfarande öppen och jag var inte super stressad iväg någon stans. Så jag slank införbi och frågade hur det går till med min Svininfluensa vaccinering om jag är skriven på Gotland. Det var inga problem och jag kunde bara komma införbi på Torsdag när de hade fått hem nytt vaccin. Så när jag kom hem och satte mig för att äta så slog det mig. Jag kommer inte att kunna lyffta på armen på torsdag, eventuellt ligger jag dessutom helt utslagen och mår jätte illa. Jag kommer således inte kunna ta mig till gymmet. Och eftersom jag måste gå två gånger i veckan (tävling hos S.A.T.S, man får en träningsväska eller en PT-timme) och jag är borta hela helgen så måste jag hinna med två träningspass på fyra dagar varav två är inplanerade med ridning och en kommer jag att ligga utslagen. Det var med andra ord bara att kasta i sig maten och sticka iväg till gymmet.

Så idag kan jag skriva två träningspass på listan. Känns riktigt skönt och jag känner mig välförtjänt mör i kroppen. Efter gymmet fick jag besök och fick lägga plugget, eller Flash lekandet (samma sak) åt sidan och se Pulp Fiction istället. Jag klagar inte. Därför sitter jag nu här mitt i natten istället för att sova.

Imorgon bli det lugnare. Eller i alla fall inte lika mycket fysisk aktivitet. På förmiddagen har jag en föreläsning och under eftermiddagen skall jag sammanställa ett juridikseminarium och skriva mina egna svar på ett annat. Hellst skall jag även komma igång och skriva på mitt PM som skall lämnas in nästa vecka.

Just nu vill jag bara sätta mig på tåget på Fredag morgon och åka iväg mot Stockholm. Inte för att jag kommer att ha mindre att göra. Troligtvis får jag arbeta ihjäl mig när jag kommer tillbaka. Men det skall bli skönt att få lite inspiration och hämta lite nya krafter. Det behövs just nu.

Som det verkar just nu så kommer Kristian och förhoppningsvis Niklas hit i mitten av december. HV71-Färjestad i Jönköping står det på programmet. Sweet.

Just nu lyssnar vi väldigt mycket på Nationalteatern - Kola Kolla efter helgens fest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får vi se före- och efterbilderna från gymmet då?

2009-11-24 @ 11:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback