En timme en minut Jag står bakom tätt intill Jag har ett kontrakt med Gud Så jag gör som jag vill

En timme kvar tills jag blir hela 21 år gammal. Som jag tidigare frågat. Vad är poängen?

Är sjukt sugen på att göra någonting. Åka iväg en veckas semester någonstans. Behöver inte vara någonting avancerat bara göra någonting tillsammans med några vänner. Kristian har föreslagit Berlin. Katrine har erbjudit en skidresa, lika så Wille. Men det som just nu verkar ligge närmast att bli möjligt är en dag i Malmö eller Köpenhamn. Får väll nöja mig med det.

Börjar fundera på om jag skall skita i att plugga i vår eftersom jag ändå inte skall plugga någonting vettigt (Historia) och jobba istället så att jag kan få ihop och kanske till och med spara undan lite pengar. Hade inte gjort speciellt ont någon stans. Så kanske jag kan ta och göra någontign kul innan jag börjar plugg livet på riktigt.

Imorgon skall vi åka till Ullared. Andra besöket i mitt liv. Det första var när jag och Mattias hälsade på Viktoria första året hon bodde i Halmstad. Vi kom en timme innan de stängde. Vi delade på en kundkorg. Shopade i en halvtimme och stod i kö i en halvtimme. Undrar hur det blir imorgon.

Jag vill åka skidor.

Hmm undrar hur jag skall tillbringa födelsedagskvällen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback