Länge, länge, länge sedan

Idag var jag tillbaka på gymmet. Har inte kommit igång igen efter att vi kom hem från Göteborg. Men nu har jag varit tillbaka där ett par gånger och idag känndes det så otroligt skönt. tror jag körde en och en halv timme typ. Riktigt najsigt.
Försökte mig på att mobilblogga från gymmet men det gick inte så bra. Men det jag tänkte säga då var att jag kom på vilket mästerverk Columbus av kent är. Det måste till och med dem som inte tycker om kent erkänna.

Har gjort en officiell facebooksida för Torneamentum för några dagar sedan. Kul att se att fan skaran ökar relativt fort trotts att reklamen för sidan varit minimal.

Kommentarer
Postat av: McEnroe

Tjuvtränar du för att få in smasharna? Vi ses på courten...

2009-05-20 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback