Göteborg the ultimate samanfattning

Okej, Då kör vi Two Weeks in Gothenburg snabbversionen.


I Göteborg jobbade jag och Julia mycket. Men lyckligtvis inga nattpass. Utan bara typ 11:30-22 eller till 20. När det var match på Gammla Ullevi (som restaurangen ligger i) så kunde vi jobba match pass 17-22.
När vi inte jobbade så gick vi mycket på stan och lärde oss väldigt snabbt att hitta i Centrum. Göteborg är en väldigt simpel stad att hitta i. Åtminstone cetrala Göteborg.
Två dagar var jag på Liseberg. Men jag åkte bara attraktioner den andra gången. Då jag till och med lyckades få med Julia upp i en berg-och-dalbana. Fy fan vad hon skrek.

På nätterna var det inte ovanligt att vi satt och lyssnade på musik tog en öl eller lite vin. Det var inte heller ovanligt att vi blev sittandes där till sextiden på morgonen. Även om vi allt som oftast kom i säng innan fyra.

Den största händelsen på hela resan var nog sista natten då jag och Julia fick två biljetter till David Guetta (ni vet han som gjorde Love is Gone) där Kelly Rowland (Hon från Destinys Child som inte är jätte känd) drygt 3000 personer på stora dansgolvet på Trädgrån. Underbart tryck.

Sedan fick vi även dåliga vanor i och med gratismaten från Max. Att gå på rast med en nota på 98 var ingenting ovanligt. alltid minst fem dippsåser. Sjukt. Måste sluta med det nu. Illa kvickt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback