"Dagens outfit"

Av någon anledning så besökta jag några modebloggar när jag var i Göteborg. Visa bättre de flesta sämmre. Men en sak jag kom att tänka på var det där med dagens outfit som man tydligen måste ha. Dels funderade jag på om bloggaren (oftast på modebloggar, bloggerskor.) har en så pass stor garderob at den kan ha nya kläder varenda dag. Det andra jag tänkte på var att det på något konstigt vis alltid är samma ljus på alla bilderna. Ocha tt det av någon anledning alltid är samma väder på alla dagens outfit  bilder som där är den dagen då bloggerskan har varit och shoppat och tar kort på sig själv med massor av bärkassar från alla möjliga snobbiga märken.

Min teori är att bloggerskan tar ett SMS lån. Springer ner på stan en vacker dag. Köper precis allt hon kommer över. Springer hem fotar alla kläderna utan att ta bort lapparna. Sedan plockar hon ner allting ingen och så springer hon och lämnar tillbaka det och går till H&M och köper en topp. Det är min teori. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Kerille

Mycket möjligt, men varför just Sms-lån? Det är ju jättekass ränta, hon kunde ju låna av föräldrarna, låna av banken eller låna av sina sparade pengar?

2009-05-08 @ 09:34:00
Postat av: champot

men är det mensa vi talar om?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback