Cheeses...

... har nog aldrig känt mig så här sliten efter en fredag lördag stägning. Tror jag börjar bli för gammal för det här jobbet. Jag borde pyssla med något annat. Typ virka bordsdukar eller något i den stilen.



Äntligen kom den. Boken jag har längtat efter ett par månader. Från början skulle den kommit när jag och Julia var i Göteborg. Sedan ändrades realesdatumet till 20maj. Men när jag gick in på Åhlens i fredags så fanns den där. Jens Lapidus senaste bok om stockholms undre värld. Den här gången är det ett samarbete med serietecknaren Simon Berting. Skall bli intressant att få sätta tänderna i den.
Nu skall jag vila vidare den här regniga dagen och se antingen, Generation Kill, Band of Brothers eller Söndagsparty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback