Vad skall man göra!?

Nu känns det som om det verkligen börjar bli hög tid att bestämma sig för vad jag vill göra i höst egentligen. Just nu står det mellan allt från Halmstad till Nya Zeeland. Jag har börjat att fundera på om jag skall plugga. Men till vad? Jag har ju länge funderat på Jurnalist eller gymnasielärare men det lockar inte alls längre faktiskt. Det senaste är ekonom. Men jag tror inte att jag skulle tycka att det skulle vara så kul ändå. Kanske skall jag bli jurist. Jag tycker ju om att läsa och skriva. Arbeta vid skrivbort och "på fält". Lagar och annat sånt som advokater verkar göra. Men då kommer jag inte in i stället om jag inte skriver högskoleprovet nu i vår. Men det kan jag inte göra eftersom Bandyfinalen på studenternas i Uppsala är då.

Frågan kvarstår: Vad skall jag göra i höst?

Kanske skall jag ge mig ut och resa sticka ner till Australien eller Nya Zeeland och backpacka. Men det kostar en jäkla massa pengar. Pengar som jag inte har. Sen vet man ju aldrig om det finns några jobb så här i finanskrisens tider. Sen skall jag och Julia samköra oss så att vi bägge vill göra samma saker. Med andra ord;

Fråga kvar står: Vad skall jag göra i höst?



På tal om bananer så finns det visst lite bilder på mig på
John Norrbys blogg nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt

2009-03-08 @ 12:43:00
Postat av: Linn

Skulle kunnat vara jag som skrev det här inlägget! Har exakt samma problem, kanske skulle ta en brainstorming kväll? :)

2009-03-08 @ 15:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback