Tuff helg

Äntligen har jag hunnit vila mig lite efter helgens bravader. På grund av lite olika omständigheter så har sömn blivit en bristvara i helgen.

Från början skulle jag bara jobba tre timmar på fredagkväll och vara hema till åtta. Men eftersom febern har slagit till på restaurangen så blev jag tvungen att jobba 11 timmar isället och kom inte hem fören klockan sex på lördagmorgon. Eftersom jag skulle göra om samma process på lördagkväll så skulle jag behöva sova ett par timmar. Men det gick inte för klockan kvart över tolv skulle jag påbörja mitt ridpass för Peter Ljungberg i Sanda. Därför fick jag släpa mig upp vid halv elva och åka ut på landet.

Efter två intensiva pass i Sanda började jag jobba igen vid kvart i sex på kvällen. Även den här gången skulle jag vara i Sanda tidigt på söndagen, och även den här gången kom jag i säng runt sextiden på söndag morgon. En snabb frukost/lungh i Max Drive-in och sedan iväg. Vid tolv var jag i Väte och hämtade hästen.

Sedan var det dags att jobba igen vid fem fram till halv två.

Men nu har jag äntligen fått sova ut lite och känner mig äntligen lite pigg. Nu laddar jag istället för fullt för den kommande Bandy helgen i Uppsala. Förhoppningsvis blir det lite mera sömn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback