Trött

Nu är jag på riktigt trött på mina datorproblem. Var ju på Data Byrån med burken förra veckan. Då sa de att de skulle titta på den igen och förhoppningsvis skulle de lyckas. Så ringde han dagen efter och sa att han nog hade hittat felet. Yes tänkte jag äntligen. Idag ringde han och sa att han var färdig och hade testat och allt verkade fungera. Jag sticker och hämtar den åker hem och lägger in allt som jag har lagt över till min externa hårddisk igen och tänker att allt verkar fungera bra. Så börjar jag bli klar och tänker att jag skall köra det där testet som han körde bara för att själv få känna att allting verkligen fungerar. Då. Frys. Datorn stendör. Finns ingenting att göra. Så imorgon är det tillbaka till Data Byrån. Den här gången skall jag ha en ny dator. Och det blir absolut inte en Asus. Julia hade jätte stora problem när hon köpte den och jag har haft ännu större. Sorry Asus mitt förtroende är förbrukat.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback