BloggPod

Nu har jag uppdaterat BloggPoden här. Det blev en salig kompott.

Nic & the family - Hej Hej Monika
Mmm. toppklassig popmusik Al the way. Sen är ju Nic underbar i Hata Göteborg

Raymond & Maria - Ingen vill veta vart du köpt din tröja
Är faktiskt en riktigt bra låt med bra text. Nu är jag ärlig (till skillnad från Hej hej monika.(men Nic är underar i Hata göteborg)) Jag tycker att den låten fick ta onödigt mycket kritik när den gick på radion typ 2004.

Markus Krunegård - Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin grav
Ingen kan väll ha missat vad jag tycker om Markus Krunegård. Här är en av hans starkaste låtar. Den har nu släpts i en ny version. Tyvärr kunde jag inte lägga in den så ni får hålla tillgodo med den gamla. Som i och försig är min favorit av de två.

Anna Ternheim - Terrefied
Riktigt vacker låt från senaste albumet. Lyssna bara på den dova trumman i början och njut.

Mando Diao - High Heels
Bästa låten från nya plattan Give me fire säger inte mer än så




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback