10 000 000cm

Blodsmak i munnen, okontrolerbara hostningar vid inandning, jag har fått skavsår vid pungen och bär omkring på två stockar till ben. Det är ingen tvekan om vad jag har råkat ut för.

Jag stack hem till Kristian idag efter jobbet och spelade en vardagsrummbordspingismatch som jag förlorade stort innan vi drog till Ica Maxi där vi kom på den brilljanta idén att vi skulle springa en timme. Det blev helt enkelt 1 mil på P18.

Jag trodde aldrig att jag skulle klara det när vi gav oss iväg. Jag har inte sprungit ordentligt på två tre år någonting så det blev en riktig pärs att ta sig runt. Men tack vare glada hejarop från Kristian lyckades jag ta mig runt de drygt 10 000 (Vi råkade springa ungefär en kilometer fel). Vi sprang milen på ungefär 57 minuter vilket gör att jag sänker min tid från förra gången för tre år sedan med tre minuter. Greate Succés.

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra jobbat! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback