Väte bo

Då var jag återigen Väte bo för någon månad. Eller halvt Väte bo och halvt stadsråtta. Får se lite hur fördelningen kommer att se ut.



Idag har varit en bra dag. Fick ta en välbehövlig sovmorgon efter alla sena nätter och tidiga mornar för att hinna flytta ur lägenheten.
Jag fick alla mina kläder upppackade och ganska bra ordning på mitt rum igen så att det går att bo här i sommar. Sedan stack jag till stan och klippte mig. Nu ser jag ut lite som Per Sindig-Larssen. Ni vet den där popjournalisten som leder programmen på SVT som ingen tittar på (Popcirkus & Tv-stjärnan) och som gjort en kanon dokumentär om kent. Tidningen king hade han på 26 plats av 100 bland de personer som har mest inflytande på den svenska modet. Så då kan jag inte vara helt ute.
På vägen hem svängde jag införbi Daharves för att köpa en ny westernpadd och en ny voylok(?). Någon padd blev det inte. De är ju svindyra. Men däremot så tog jag med två saddlar hem för provridning. Den ena tog jag ut på en ritt och oj vad den var skön. Känndes jätte bra. Att Explode dessutom gick som en pärla gjorde ju ingenting sämmre. På tisdag skall jag se om det går att  hoppa i den också. Skall nog gå bra.

På kvällen kom i storsett hela familjen och så grillade vi i duggregnet och såg på Charli Caper och åt min Bearnais speciale. Mumma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback