Tanke

Handlade på Willys igår. När jag tog en kundvagn (en sån där ramla-i-vagn som det så fint kallas(de är ju gigantiska(jag skulle utan problem få plats med en säng, tv och soffa och fortfarande ha utrymme att göra mina aerobicsövningar.))) Då såg jag de där vagnarna (typ tre, fyra stycken) som har en barnstol fastmonterad på handtaget. Min fundering, eller funderingar, är följande. Hur många som handlar på Willys behöver en sådan där stol? Det måste definitivt vara mindre än 10% om inte mindre än 5%.

För det andra. När nu någon av dessa 5-10% kommer och skall handla så står ju aldrig en av de där vagnarna ytters utan typ längst in. Alltså skulle personerna behöva ha ungefär i runda slängar 10st femmor eller tior liggandes (jag har inte ens en) bara för att komma åt en sådan vagn. Och så allt pyssel för att komma åt en sådan vagn.

För det tredje. Det går ju inte att se ett skit framför sig med en jätte stor barnstol mitt framför nyllet med en ännu större skrikande unge.

För det fjärde. Vad är det för fel på de vanliga stolarna som finns på varenda jävla ramla-i-vagn?


Nyss borde jag sovit. Halv sex lämnar lastbilen Sanda och då skall jag vara på. Norge nu kommer vi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara 1 litet tankefel och jag måste ju såklart påpeka det! Det behövs bara 2 st femmor för att få ut en vagn i mitten, en till den framför och en till den bakom!:P

2009-06-03 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback