Midsommar

Nu börjar det så sakterliga närma sig midsommar och jag bör vid det här laget vara färdig med gudstjänsten. Men nej. Så är det så klar inte. Men igår föll i alla fall den tyngsta stenen på plats. Kantorn blev äntligen klar. Eller kantor och kantor. Person som spelar piano till psalmer och lovsånger, Rick Ingelse blev det.

När det gäller min del i det hela så är det mes småfix kvar för att få helhetsbilden så som jag vill ha den. Rubriken för kvällen är Håll ditt family hudud högt. Temat är familj och det skall inramas av kent. Det känns väll helt logiskt eller?
Mitt mål med gudstjänsten är att göra någonting nytt som inte har gjorts förut.

Nu börjar nervösiteten komma kyrpandes. Eller är det bara en spänd förväntan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback