En High 5 & En bitchslapp

Skön dag med grymm träningsvärk idag efter gårdagens korpmatch. Korpmatchen ja... Vad skall jag egentligen säga om den. Hoppade in på vårsäsongens sista match när Eskelhem var kort om folk och kände mig almänt borta och enromt ringrostig i början av matchen. Men mot slutet av första halvlek kände jag att jag var igång. Ett "snabbt" anfall av oss och en riktig smörpass från Johan Palmqvist och ett snabbt halvkasst skott av mig och så var mitt första korpmål ett faktum.

I den andra halvleken surnade det till ordetligt och vi drabbades av en helt onödig utvisning. Jag började gå in hårdare i närkamperna vilket resulterade i att jag blev omkullknuffad i ryggen. Drog med mig killen ned och råkade bensaxa honom. När jag släppte och skulle ställa mig upp så lackade han och knuffade mig i bröstet när jag var halvvägs uppe. Då tröttnade jag och bitchslappade honom. Då sa domaren att vi hade spelat färdigt.

Så gick det till helt enkelt så slipper ryktesspridningen bli så våldsamtöverdriven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback