Här händer det inte mycket...

Jisses, får nästan panik när jag går in på min egen blogg och ser den enorma blogginaktiviteten. Jag vet ju egentligen att det alltid blir så här. Det har det blivit varje sommar sedan jag drog igång det här med bloggande. Men i år känns det som om det kommer att bli extremt. Tre sidor att hålla igång känns lite mycket. Först och främst har vi ju torneamentum.se som kanske inte kräver jätte mycket jobb. Men det skall ändå göras. Nya bilder skall laddas upp då och då och så skall det fixas så att någon bloggar efter varje tornerspel.
     Sedan har vi gotlandsbarer.se hemsidan som jag ändå vågar kalla mitt lilla skötebarn, även om det är John som tagit den till vad den är, så känns det som om det inte hade kommit igång om det inte var för mitt fyllesnack i en hytt på en finlandskrysning i mars. Det kanske inte ser ut som om jag gör jätte mycket jobb utåt. Men bakok kulliserna är det en hel del att stå i.
     Och till sist kommer den hemsida som ändå är den lägst prioriterade under sommaren. champo.blogg.se. Visst det här är ju ändå den sida som lever mest sett under hela året. Men ändå det är den sidan med minst antal besökare. Så därför kommer det inte att hände jätte mycket på själva bloggen eller på min twitteruppdatering i sommar. Live with it.  Funderar på att sattsa på en veckokrönika och så veckans låt bara under sommaren. Får se vad som händer.

Nu är jag i alla fall nyss hemkommen från krogen och känner mig riktigt trött och sliten. Skall bli otroligt skönt med två dagars hel ledighet från jobbet. Få vila ut, rida och förhoppningsvis festa imorgon kväll.


Kommentarer
Postat av: Linn

jag tycker du ska köra på en veckans låt och en resumé of the week. :)



i veckan då alltså. men det fattade du väl. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback