Känn ingen sorg för mig Göteborg...

När:19aprl - 3 maj
Vart: Götteborg, Öppningen av Max på Nya Gammla Ullevi
Varför: Varför inte

Idag blev det klart. Jag och Julia hade sökt att få åka som "Externer" till Göteborg i vår och vi blev antagna. Känns kanon, spännande och intressant. Skall bli väldigt kul att pröva på stan som jag har en hemlig liten förkärlek till av någn anledning. Det enda som återstår nu är att kolla på Liseberg har öppnat då. I så fall är det hög tid för Julia att övervinna sin Berg-och dalbane skräck.

Så i år blir det inget snack på någon vårkonsert och inget Valborgfirande med Kristian och Linn, tyvärr om inte de känner för en roadtrip till götet.


...och Singoalla tror att, om himlen finns är jag förlorad
men känn ingen sorg för mig Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback