Hänt under 2008 - September, Oktober

September

Musiken får omedvetet större plats igen när Coldplays ”Viva La Vida” Recenseras och Movits ”Äppelknyckerjazz” hyllas.

En lista över saker jag vill se pressenteras.

Det står även klart att min Starmeter på IMDB är 41% men sjunker konstant.

Kent släpper en samlingsbox med tidigare outgivet material. I Finland bojkottas den av många

Studio Champo drar igång.

Oktober

Oktober inleds med att Sommaren 2008 sammanfattas.

Jag upptäcker Paolo Nutini och åker till Malta för en veckas härlig semester

Ica har erbjudandet. Styckad Franskyska. Ursprung: Sverige

Jag funderar kring Rätt och Fel, vem bestämmer vad som är vad?

Filmen som gav mig MVG i Digitaltskapande - Systemets HB - visas i Studio Champo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback