Hänt under 2008 - Juni Juli Augusti

Juni

Autisterna släppte skivan ”Sista Scenen” jag njöt.

En ny dator skall införskaffas. Skall jag satsa vidare på PC eller testa det där med Mac.

Totalt blir det endast 6st inlägg i juni, som vanligt under sommaren

Juli

Innebär högsäsong för clubarna i allmänhet och Club Monday i synnerhet.
Såhär beskriver jag första Club Monday kvällen ”När musiken dör och en liten stunds tystnad infinner sig innan hela dansgolvet börjar sjunge på White Stripes - Seven Nation army och Dj'n drar igång låten och den euroforiska glädjen sprider sig då, då och bara då vet man att man har kommit till Club Monday på Gute.”

Totalt blir det två inlägg i Juli.

Augusti

Batman: Dark Knight går upp på biograferna och Medeltidsveckan inleds.

Mitt under OS flyttar jag och Julia in i en etta med kök på Signalgatan och Kallur springer in i häcken.

Och Mamma och Pappa får ett eget hyllningsinlägg.

Även här dålig blogg aktivitet men den här gången beror det på att vi inte har något internet i lägenheten ännu.

Kommentarer
Postat av: Kerille

Det där hade kunnat bli ett väldigt använt och känt citat, men det är lite lite för långt för att komma ihåg...

2009-01-12 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback