Hänt under 2008 - April, Maj

April

Efter drygt två veckor lägger champo.blogg ner musikdelen igen och fortsätter bloggandet som vanligt. Synd tycker jag ändå. Skall kanske ta tillbaka veckans låt grejen.

April är musikalmånaden då Gotlands musikalkompani bjuder till musikal. Det här året var det ”Den hemlighetsfulla trädgården” som får en fyra av fem.

Det skrivs även ett inlägg om grädde.

Det funderas kring sommarens konserter. Några av artisterna som skall på turné är Lars Winnerbäck, Kent och Håkan Hellström.

Det funderas även kring varför man festar på natten istället för på dagen.

Maj

Jag leder Västra missionsförsamlingens vårkonsert.

Hägg goes Schulman när privata SMS publiceras på bloggen.

Gotlands första Rugbymatch (och min sista) spelas vid flygplatsen. Visby Rugby åker på stordäng.

Min cykel blir stulen.

Återigen publiceras en text ur En söndag i juli. Den här gången handlar det om en begravning.

Det är klart att jag och Julia skall åka på gratis semester till Malta.

Fredrik Wikingson kommer in på Max och Björn Gustafsson pressenterar Sveriges poäng i Eurovision.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback