Första skolveckan

Den här veckan började jag då slutligen skolan. Har bokat in mig på tre kurser under våren vilket kommer att generara i 250poäng.

Företagsekonomi A - 50p
Företagsekonomi B - 100p
Litterärgestaltning - 100p

Allting verkar än så länge mycket lovande, men för en liten hobby poet som mig så ser jag med spänd förväntan fram emot en tremins fördjupning i skrivandets konst i Litterärgestaltning varje fredagseftermiddag.

Ekonomikurserna läser jag dock med större baktanke då jag senaste tiden har gått i tankar att utbilda mig innom eknomi så nu får vi se om det är någonting för en matematisk analfabet som mig. En spännande och lärorik vår kommer det åtminstone att bli, och för er bloggläsare kan jag utlova fler litteräratexter av olika karraktär när jag kommer att skriva minst en ny i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback