Stockholm

Har pecis kommit hem från en underbart skön helg i Stockholm. Jag och Julia har hälsat på hennes syster, Jenny, och kompisar. Aldeles underbart. Bodde centralt på Södermalm och behövda aldrig åka tunnelbana speciellt länge innan vi var där vi skulle.

Vi kom upp på lördag förmiddag och spenderade den dagen med lite stockholmsk shopping innan vi åt middag på en Grekiskrestaurang i närheten (Gotlandsgatan faktiskt) sedan gick vi ut på ett soft ställe och hade det trevligt.

Söndagen blev en dag i IKEAS tecken inna vi åkte hem till Jennys "kompis" lägenhet vid Fredhemsplan och åt middag och såg Oceans' Thirteen. Enormt skönt att få komma iväg några dagar och bara ta det lugnt.

Sprang även in i två kändisar: Mårten Andresson och Johan Glans... vad kort han var...

Nu bär det av mot väte och ridning. Sedan skall jag leta reda på skolan där jag skall plugga. Har kanske börjat bestämma mig nu. Man måste ju testa något för att veta om man tycker att det är intressant.

Tjoflöjt...


PS. Någon som har en bra idé till en deckare, har skrivuppgift till på fredag och deckare är inte riktigt min grej. Alla förslag är välkommna. DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Vad fan vill man att jag ska svara på det?"

2009-02-03 @ 11:59:22
Postat av: --

En deckare på gammalt vis? Häftiga poliser, vackra kvinnor, övertydliga "tuffa" uttryck?

2009-02-03 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback