MacBook...

Nu börjar jag tröttna på riktigt. Min dator som jag köpte i slutet av sommaren/början av hösten krånglar konstant. Sladden hoppar ur, den hakar sig både på batteri och ibland även med kabel i. Trotts att det enda den skall klara av att göra är att starta upp. Och så har den lite små konstiga saker för sig då och då. Så nu börjar jag trötta.

Jag fick tillbaka den från supporten i slutet av förra veckan för att få just de här sakerna fixade. Men problemen har fortsatt. Så nu har jag en plan. Jag skall åka ut till Data Byrån imorgon och lägga på "grin" Hampus stylen och så skall jag få dem att fatta att jag har fått en måndags exemplar. Men jag vill inte ha någon ny PC utan en MacBook.

Är så trött på Windows och PC. Jag funderade redan när jag köpte den här på att köpa en MacBook istället men av någon anledning bakcade jag. Det har jag ångrat. Det skulle vara kul att testa någonting nytt och jag har välldigt svårt att tänka mig att Apple inte skulle göra bra datorer. Tänk att äntligen ha en dator som inte väger så mycket, har en bra batteri tid och som är gjort för att redigera bilder och fixa med filmklipp och musik i. Snabbt, enkelt och smidigt.
Nu är bara frågan om Data Byrån kommer att gå med på att det här är ett måndagsex. Det återstår att se. Men jag kommer i alla fall inte att ge mig utan strid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback