Besiktning

Kom på en sak jag faktiskt kunde göra utan att ha datorn här.

Jag besiktigade bilen förra veckan efter att den hade haft körförud i fem dagar eftersom jag råkade glöma det där med besiktning.
Jag rullar ner till 11 tiden anmäler min närvaro och sätter mig och väntar och väntar och väntar. Besiktningsmän är ju inte precis några Usain Bolt om man uttrycker sig så. Får tillslut äntligen köra in. Möts av samma försök till skämt som vanligt Vi börjar väll med betalningan "Blink med ögat och ett litet skratt", Besiktningsmän är ju inte precis några Björn Gustafsson om man uttrycker sig så. Efter lite hamrade och bankande. Ryckande och pillande så kör han iväg med bilen medan jag står kvar och tänker. Det här gick ju som en dans. Han kommer tillbaka och jag fattar att det inte gick så bra som jag trodde när jag ser det onskefyllda leendet som han kanppt försöker att dölja. SEX Jävla punkter SEX STYCKEN bland annat så får man inte ha någon solskydsfilm på sidrutorna fram. Det hade väll varit okej om de anmärkte på det. Om det inte var för att den där filmen har suttit i de där fönstren i minst fem år. Fem år utan att de har sett det. Besiktningsmän är ju inte precis som några korpar om man uttrycker sig så. Sen tycker han att handbromsen tar lite dåligt. Bullshit säger jag.

Besiktningsmän är några jävla hittepåare om man säger så. Några jävla gamar som gottar sig i andra missär. Fy fan. Fy fan.
Nu har jag en månad på mig innan det blir ombesiktning. Nåde den besiktningshittepåare som stoppar mig då...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så synd för dig, en annan kom till besiktningen fick köra in direkt. såg till att dem byte en lampa för en och körde ut med prickfritt papper.

Känns lite som om du har fel taktik.

Bättre lycka nästa gång annars får du väl åka till halmstad och besikta för här är dem snälla och snabba.

2009-02-13 @ 07:50:01
Postat av: Kerille

Haha, det roligaste på länge min vän.. jag skall in på tisdag, då är det på liv eller död!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback