Årsmöte

Sitter hemma hos Dennis Norrthon och laddar inför Torneamentums årsmöte. Andra ölen är knäckt, försöker att kväva nerövsiteten inför imorgon med litte Krunegård (tacka gudarna för Spotify) och annat som Dennis har på sin dator.

Det borde gå bra imorgon. Det gick ruskigt bra på träningen i Tisdags, förhoppningsvis så kan jag klara av att rida lika bra på tävlingen för en gångs skull. Av någon anledning så tappar jag alltid ridningen och litar fullständigt på att det skall gå med mycket fart. Vilket är lite dumt eftersom jag är farträdd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen!!

n'r blir ni i mariefred????

jag längtar som fan!!!

kramis Carro :P

2009-02-27 @ 22:26:13
Postat av: carro och emilia

glömde lägga in min blogg sida :P



längtar tills i sommar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback