veckans låt v.50 My Shoes - Hoffmaestro & Chraa

I april/maj när jag var i Göteborg och jobbade lärde jag känna Fabian och Mini. De pratade varmt om just Hoffmaestro & Chraa. Välldigt varm, de spelade upp låtar och jag tyckte vad jag hörde. När jag sedan åkte och hälsade på Fabian under Hulltsfredsfestivalen i sommras döck det upp en hel del Hoffmaestro på deras cd-spelare. Jag tyckte om det. Men jag har av någon anledning aldrig lyssnat på dem själv. Fören i början av den här veckan då jag kom på att de borde finnas på spotify. Det gjorde de. Vi älskar.

Så svårt som det var att välja låt den här veckan har det nog aldrig tidigare varit. Men frågan var egentligen bara vilken Hoffmaestro låt det skulle bli.


veckans låt: My Shoes - Hoffmaestro & Chraa





Som bonus får ni även en underbar aukustisk version av en personlig favorit i akustisk version: Highwayman


Kommentarer
Postat av: Linn

L O V E L Y ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback