så vet du vad lyckan beror på

Jag är dina drömmar
Jag är den som aldrig säger nej
Jag är apan som liknar dig


Har tillbringat kvällen tillsammans med Kristian och Linn efter lite övertalning från Kristian. Nej jag var inte svår övertalad. Det bjöds ju på mat och hockey på 40" tv.

Har påbörjat arbetet med att sammanställa årets bästa album. Det är ett idogt arbete och ännu tuffare i når då jag bestämt mig för att minska listan för att bli av med några halvdana album. Så nu, när jag i stort sett spikat listan så släpper både Hästpojken och Daniel Gilbert nya skivor precis innan nyår. Så nu måste även de lyssnas in och värdesättas innan jag kan färdigställa listan. Det är inte speciellt snällt gjort av dem tycker jag. Kunde de inte vänta några dagar till...suck...

Måste verkligen komma igång med plugget jag skulle göra över jul och nyår. Men det blev ju så mycket mer jobb än jag hade räknat med. Men imorgon och på onsdag är det lediga dagar och jobb på kvällen. Dessa skall uttnyttjas till max. Sedan skall det bli skönt att få lägga de här kurserna bakom mig, oavsett hur intressanta jag har tyckt att de är.

Ett medelande till Kristian och Linn: Det finns inga sådana planer, det är så att säga ingenting som planeras. Å andra sidan så brukar det ibland hända saker som inte är planerade också. Så vad som slutligen sker åter står att se. Jag varken öppnar eller stänger några dörrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback