Pengar rullar in som det ska, det går bra nu. Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu. Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu det går bra nu, kompis det går bra nu.

Grym dag, helt enkelt en grym dag

Hämtade ut hemtentan i Kriminologi idag. Den var på fyra frågor. Jag fick VG på två av dem. För er som inte har koll på högskoleväsendet så är VG ett ovanligt betyg.

Sedan har jag i stort sett skrivit färdigt promemorian i Juridiken som skall lämnas in imorgon. Det betyder att jag nu kan lägga nästan allt fokus på att skriva färdigt den sista uppsattsen på Kriminolgin.

Har för övrigt utvecklat något sorts kaffe och glögg beroende på sista tiden. Allt för ofta står jag vid högskolans kaffeteria med en latte i handen. Eller förut var det en latte men sen insåg jag att den var välldig dyr så nu är det en liten kaffe med mycket möjlk istället. Glögg beroendet börjar jag vänja mig vid. Det utvecklades redan för många år sedan när jag träffade Madde som var glöggfantast. Det kommer varje år vid den här tiden, det slår aldrig fel. I år har jag börjat testa lite nya saker. Dels har jag upptäckt en vinglögg som faktiskt är god, tack Wille för det. Och så en ny favorit i Choklad och Chili glögg. Det är mumma.

För er som inte tycker om glögg så råkar jag veta vad som döljer sig bakom lucka nummer fem i adventskalendern. Men även för er som tycker om glögg råkar jag veta vad som döljer sig bakom lucka nummer fem.

Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om Kristians julkalender. Det är en lysande idé men jag har aldrig tyckt om rebusar. Sen vet man ju aldrig om han på det sättet fuskar sig ur själva grejen, att blogga. Intensiteten i Kristians blogg har sjunkit den här hösten. En negativ trend vi inte tycker om.

Igår var det kallt, jag fick inte upp förardörren på bilen, fick klättra in från passagerarsätet.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Ha, dem kanske är lite för svåra för dig eller? Jag kan göra lite lättare så du kan gissa...

2009-12-03 @ 17:12:51
Postat av: Viktoria

Du är så duktig.heja di

2009-12-04 @ 16:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback