Or you can blow with that Or you can blow with this Or you can blow with that Or you can blow with us

Så nu har jag tagit modern svensk läkemedelshistorias mest omtalade spruta. Svininfluensaviccinet. Då är ju den självklara frågan är det så hemskt som det från vissa håll låter som. Ja och nej!

När jag tog sprutan var det absolut ingenting, eller jag blev lite yr, troligtvis mest för att jag hade spänt mig innan. Sedan var det inga problem. Efter en timme började jag bli öm i axeln och det kliade lite. Men inga stora besvär fören 23:30 i natt när jag skulle lägga mig och sova. Då måste febern kommit. Jag hade ont i hela kroppen och huden var sådär känslig och öm precis över allt, lite illamående och otroligt svår att somna. Men nu dagen efter är det precis som det var igår. Helt enkelt öm i axeln, lite obehaglig ömhet dock men inget faligt, mest irriterande för att jag börjar förstå att jag inte kommer att kunna gå på spinningen ikväll vilket kommer innebära att jag kommer att få svårt att få mina två stämplar den här veckan.

Stämplar? Ja på S.A.T.S ha de haft en liten grej under hösten. Jag har en liten bit papper som jag lämnar fram varje gång jag går och tränar som de sätter en stämpel i. Två stämplar per vecka. Grejen är att man skall gå och träna minst två gånger i veckan under 12 veckor. Vilket jag har gjort och nu är jag inne på vecka 12. Den sista veckan. Men nu verkar det som om jag inte kommer att hinna gå mina två gånger. Imorgon skall jag förhoppningsvis rida, om axeln är normal, sedan på torsdag skulle jag träna veckans andra pass för på fredag är det dags att vila inför the helg och helgs. Kristian, Martin och eventuellt Jocke kommer och då kan jag ju inte gå och träna så att jag har träningsverk och är aldeles slö i helgen. Men nu verkar det som om det ändå får bli så 30min spinning då.

I värsta fall så har man en reservvecka som man kan utnyttja när som hellst i fall att man varit bortrest eller sjuk någon gång.

Kommentarer
Postat av: Turbolina

hahaha, thaanks..

men hörru, dra ihop en chansning vettja! (; du lär ju få någon poäng iaf. Sen finns de flesta svaren i min blogg sedan tidigare.



jag vågar inte ta svinsprutan.. hehe.. känns läskigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback