Is it a kind of dream, Floating out on the tide,Following the river of death downstream? Oh, is it a dream?

Dagens stora mission är utfört. Har träffat chefen och sett till att bli återanställd så att jag kan få arbeta lite under det här jullovet så att den välldigt tunna studentkassan kan bli lite mer stadd. Nu får jag ju faktiskt både studiebidrag/lån lön från receptionen för både oktober och november, och sedan fram i mitten av januari så får jag en liten lön från Max också. Det känns skönt, då kan jag i alla fall slappna av lite. Dessutom så får jag en liten julbonus på 120kronor från CSN. Det var hyggligt.

Nu sitter jag hemma hos Kristian och Linn och väntar på att de skall bli färdig med maten till mig, välldigt bra service här faktiskt. Börjar bli otrolkigt hungrig.

Ikväll blir det inte lika kul, skall hjälpa Rikard att byta kylarslang i si så där minus tio grader. Det är fan inte najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback