"In i värmen, jag kom och tänka på det nu kanske för att det är så tyst"

Det börjar dra ihop sig, om en dryg vecka börjar det nya året, 2010. Ett nytt decenium. Som vanligt när ett nytt år inleds skall det gångna sammanfattas. Här på Champo.blogg.se är det tradition att det sker genom en topp 30 lista på årets bästa album och en resumé om vad jag har bloggat det gågna året.

I år kommer det att ske en liten förändring. Det blir ingen topp 30-lista. Jag har valt att korta ner listan i år för att verkligen bara ha med de riktigt intressenta plattorna. Exakt hur många det blir på listan återstår dock att se.

Kommentarer
Postat av: Neha

Ja det är faktiskt sjukt att det snart är nyår, och jag som alltid har problem med att skriva rätt år på papper och så:P

Postat av: Bloggis

Åh, jag längtar! (inte till nyåret, utan till listan)

2009-12-21 @ 10:02:52
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback