I used to rule the world Seas would rise when I gave the word

Tillbaka på gotland, min ö, inte en myt.

Båten anlände lite efter tolv. Då tänkte jag att det var lika bra att åka dirket upp till Max för att se om Peter hade gett mig några pass medan jag var hemma. Det hade snåltasken såklart inte gjort, så jag skrev en fin liten lapp:

Kära, Älskade Maxare!

Så här i juletider tror jag vi alla börjar känna oss trötta och att vi är i behov av lite ledighet. När det behovet blir för stor och att ni inte längre vill jobba så ringer ni mig: 070-XXXXXXX

JAG GÖR ALLT FÖR PENGAR, OCH NÄSTAN ALLT ÄR JAG BRA PÅ

Jag glömde bara en detalj, jag skrev inget namn. Men det spelar ju ingen roll, eller?

Jag sov hos Kristian och Linn i natt. Kristian bjöd in mig på glögg mys när jag kom av båten. Dock blev det ingen glögg, däremot lite sköna Anders & Måns klipp och lite cirkus Möller. I morse vaknade jag av deras frukosbestyr och fick vara med på lite morgonmys med dem i soffan medan de åt frukost över mina ben.

Vid elva tiden stack jag och Kristian iväg på Kristians andra Photshot och mitt första modell jobb.Vi tänkte passa på att arbeta lite med snön och åkte upp till galgberget med vy över Visby, sedan till Speedway banan och slutligen till Väktargången. Jag tror de bästa bilderna blev vid väktargången. Det jag kan konstatera efter att snabbt ha tittat på bilderna är att jag gör mig bättre bakifrån. Framifrån ser jag ut lite som en fubbik.



Eftersökes kameraman till Champo.bloggs mellandagars projekt
Lön: Umgänge
Arbetstider: När det faller mig in
Meriter: Tidigare användning av det svenska språket är meriterat, jag talar dålig franska och snubblar på orden på engelska. Eventuell tolk får medföras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback