Ge mig sömn, ge mig vila, ge mig en lång natt...Men imorgon skall jag upp tidigt njuta av en ledig dag

Ett mirakel att jag fortfarande är vaken faktiskt... Vet inte riktigt hur det går till. Gårdagskvällen var underbar. Så som juldagsfesten skall vara. Någon sorts resumé av den borde kunna klaras av under morgondagen. Men just nu är jag för trött för att klara av att tänka tillbaka och göra kvällen rättvisa i text.

Idag var den sedvanliga släktmiddagen i år i När. Halv elva hämtade mamma och pappa mig i stan. Passande nog när jag skulle träffa familjen drabbades jag av min första bakis-huvudvärk. Taskig tajmig Mr Huvudvärk, inte sjysst. Faktiskt.

Tyckte ändå att jag klarade av att hålla fanan högt förvånansvärt länge, men till slut gick det helt enkelt inte. Men då var det dags att åka hem, somnade direkt i bilen.

Väl hema, en kort vila i sängen med lite Guitar Hero och ett avsnitt How I Met Your Mother innan det var dags att spela Nya Bondespelet (från typ -70 talet). Första gången jag spelade det på riktigt, var faktiskt riktigt roligt. Lite som monopol fast inte lika komplicerat och mycket lättare att spela, framför allt om man ännu känder sig bakis och bara har sovit några få timmar på natten.

Spelade Rock Band - Beatles igår på förfesten. Blev lite besviken, men jag tror ändå att jag kommer att slå till när jag får råd. Då skall jag även köpa en systemkamera och joina alla fotonördar som omger mig just nu. Bli en i mängden så att säga.

Men plåtarna till himlen
var slut när vi kom dit
Och priset vi betalat
För att klassas som elit
Var att vi blev som dom andra
Vi blev som dom andra
Vi blev som dom andra

Kommentarer
Postat av: Evelina

Och vi kommer inte längre

Vi är tillbaks på noll

Men ingen kommer sörja

Vi har spelat ut vår roll

Vi glömmer hela skiten

Det betyder ingenting

Vi skulle kommit längre

Men räckte inte till

Vi blev som dom andra

Vi blev som dom andra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback