för vi dansar med vapen, utgång är framgång då blir det vållande till annans död på ditt dansgolv snöblandat regn på klubben morgonen e halv tolv

Schöön dag som det skulle ha sagts sista året på gymnasiet

Jag har ingenting som måste göra. Ligger före i allt. Precis allt. Kriminologin skall skriva två eller tre sidor till. Den skall lämnas in 13/1, gott om tid. Juridiken skall in nästa fredag. Känns inte som om det är någon stress, det tar en dag att gör när jag sätter mig. Och Digital Grafisk design skall visserligen redovisas på onsdag och vi är inte klara ännu. Men jag har gjort det jag kan, hemsidan är i stortsett klar, affischen är klar så långt jag kan utan bilder. Så nu unnar jag mig att sitta länga vid matbordet och lyssnar på skön musik på högvolym. Mycket Maskinen, Snook, Afasi & Filthy, Lorentz & M.Sakarias... det är Schöön som några skulle sagt sista året på gymnasiet. Tror förtfarande att det sägs faktiskt.

Snart sätter jag mig i bilen till ängelholm, när jag kommer tillbaka till Halmstad så skall jag till bolaget och eftersom Kristian och Jocke har kört fel. Började köra Nordväst istället för sydväst så hinner jag kanske gå till gymmet också innan de kommer.

Ikväll After Work.

Kommentarer
Postat av: John "das Festguru"

Dampus, du får säga till om du vill att jag skall ta en titt på det grafiska och eventuellt komma med konstruktiv kritik. Det är ju ett ämne jag gillar. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback