Ensamheten, ensamheten, hårt mot hårt mot ensamheten

Hade en välldigt intressant chatt i natt med Evelin Lamu. En sådan där vi chattar och glömmer tiden chatt. Kommer itne riktigt ihåg någonting vi pratade om förutom att jag hyllade Kents - mannen i den vita hetten (16 år senare) och att Lamu tydligen skall överaska mig i Halmstad vilken dag som hellst.

Men det hände en mycket spännande sak mot slutet av chatten. Mot slutet av chatten i det här fallet är halv fem på morgonen då vi inser att vi måste lägga oss och sova. Vi börjar så att säga avsluta det hela men kommer in på ett litet sidospår så vi chattar vidare i en kvart till. Vid kvart i fem så försvinner Evelina totalt. Hon är inloggad men svarar inte på någonting. Absolut ingenting... En kvart senare börjar jag ge upp hoppet eller hur man skall uttrycka det.... Då får jag ett svar "hahahahah" Evelina hade somnat mitt under chatten. Det har jag aldrig varit med om förut... spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback