Åh mamma ge mig gryning Bli ett hav och med Dyningen Som tar mig bort ifrån mig själv Ifrån mig själv Dyningen som rullar bort med min själ

Det efterlängtade antagningsbeskedet för våren kom äntligen igår. Jag var helt övertygad om att jag inte skulle komma in på någonting annat än Historia här i Halmstad. Så blev jag 2:a reserv på Juridisk introduktionskurs i Uppsala. Efter att jag läst den kan jag hoppa på termin 2 på juristprogrammet. Med andra ord en jätte chans. Men nu är jag välldigt inställd på att jag skall bo kvar i Halmstad plus att jag måste betala hyra på min lägenhet minst till och med Mars. Jag orkar inte flytta igen. Men kanske borde jag.

Helgen is going to be awsome och idag var den nära att bli ännu mer awsome. Helt plöttsligt fanns det biljetter till Hv71 mot Färjestad i Jönköping på lördag. Men innan vi hunnit bestämma oss så hade biljetterna gått åt. Men nu verkar det som om Kristian och Jocke kommer redan lördag kväll. Det betyder After Work på kåren och killarna skall få uppleva kännslan när man köper öl för 20kr. It's awsome.

Känns skönt att julen närmar sig och att nästa vecka tar Digital Grafisk Design slut. Den hemsida som jag har haft ansvar för att göra är ni i princip färdig. Endast lite små saker kvar. Som att lägga in två shape twins. Någon som vet vad det är och som har någon bra idé på vad jag skall hitta på?

Två gånger har jag gått ut i Halmstad på något annat ställe än Smålands och Kåren. Det var en gång under nollningen till BoB och en gång dagen efter nollningen till Trädgår'n. På lördag skall det ske igen. Den här gången till ett riktigt stället.

"Men grabbar jag vill ju också vara med på Whiskey resan."


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att klaga lite så måste jag säga att alla har väl köpt öl för 20 spänn någon gång, i utlandet är ju 20 spänn ett rån. Och sen har det väl alltid varit bestämt lördagkväll men nu blev det Fredag istället :).. Puss puss

2009-12-10 @ 13:30:13
Postat av: viktoria

Man skulle tro att det är höjden av lathet.

2009-12-11 @ 12:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback