Premiärdag Inglourious Winnerbäck

Idag är det premiär för två saker som jag har väntat på. Dels är det Quentin Tarantinos nya film med Brad Pitt i huvudrollen Inglourious Basterd's Tarantino's version av andra världskriget. Dessutom har Lars Winnerbäcks nya singel Jag får liksom ingen ordning från kommande albumet Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen. En singel som enligt Aftonbladets Håkan Steen för tankarna till Killers. Jag håller inte med. Eller visst det finns synthar i låten. Men det är typ det. Snarare är det gammla rock-Lasse. Han som vi lärde känna i Elden och Jag vill gå hem med dig som har mött upp med Daugava Lasse. Ett mycket spännande och rockigt möte. Bra jobbat.


Kommentarer
Postat av: Kerille

Mycket bra uppdatering så här långt champot, och ge ett betyg på nazistfilmen, för jag planerar att se den!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback