Natti i natt är det du är det jag

Sa tydligen någonting i mitt lilla fyllebloggande igår om att jag inte skulle vara i säng fören framåt fyra någonting idag. Nu är klockan 23:34 och jag ligger i sängen. Insåg snabbt att jag var tvungen att vara igång vid tio imorgon och att det imorgon är nollepub. Så jag laddar batterierna och kör då istället.

Måste få tid att gå och handla snart. Börjar tröttna på makaroner och köttbullar, makaroner och korv. Har bara köpt hem så att jag kan överleva. Har inte direkt skaffat mig ett stort matföråd som öppnar för flera olika möjligheter ännu. Men nu under nollningen finns det inte några större utrymmen för att gå och handla.

Börjar fundera på om jag verkligen måste åka till Uppsala i helgen. Det känns lite onödigt. Lägga tusen kronor på att flyga till stockholm. Gå på en fyra timmar introduktion och sedan flyga hem igen. När jag istället kan vara kvar i Halmstad sista nollningskvällen och fira av att vi nu börjar högskolan.

Niklas, Kristian. Jag förväntar mig ett besök av er under hösten. Fixar gästkort på kårpuben och smålands.

Nu nattii natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback