klockan är 01:25 och jag skall försöka blogga " hela livet var ett disco men hur kunde det bli så"

Okej jag har precis kommit hem efter först förfest tillsammans med nollningskompisarna och sedan smålands nation (i fortsättningen känt som smålands) dessutom har jag hunnit med att se på hur en u-båt vällts och en bil flyttas (jag var inte aktiv bara passivt aktiv) nu lyssnar jag på kings of leon och lyckas på något vis öppna ett nytt webbläsar fönster. Nu när jag tänker efter. mamma, pappa, ni kanske inte behöver läsa allt det här.

En recension (hur stavar man egentligen det? orkar inte kolla upp det nu. snälla någon säg hur det stavas i kommentatorsfälltet. Inte för att jag vill ha kommentarer. Nej, jag vill bara veta hur det stavas.) av Coldplay konserten kommer att komma. Dock inte ikväll. När jag tänker efter så kommer det inte precis att bli någon större recension heller. Snarare kommer det att bli ett gäng klipp filmade med min mobil (som är sjukt bra på att filma) för det finns inte ord som räcker till för att beskriva hur underbart fantastiskt bra det konserten var. Hoppas verkligen inte att coldplay lägger av nu som ryktet säger att de skall. Det finns så mycket mer att plocka ur den gruppen.

Nu böjar det bli jobbigt at skriva. Men jag kan  säga att imorgon kväll är det övnings gasque. jag har ju tidigare förklarat vad en gasque är för någontin. Så med andra ord så lär det bli ett liknande inlägg imorgon kväll. Fast jag tror inte att jag går och lägger mig halv två då. Snarare halv fyra fem någonting.

Nu har Kings of leon bytts ut till Röyksopp feat Robyn - The girl and the robot. När jag började skriva var det Markus Krunegårds nya singel Hela livet var ett disco. Och när jag skriver det här känner jag att jag saknar gotlandsbarer.se


Lyrics | Coldplay Lyrics | Fix You Lyrics>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback